top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 315


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

همه برایم دست تکان دادند
 
اما کم بودند دستانی که تکانم دادند
دوست و دست بسیار است اما "دست دوست" اندک...



نظرات شما عزیزان:

هیچکس
ساعت13:34---15 بهمن 1391
همه ی پل های پشت سرم را خراب کردم...
از عمد راه اشتباه را نباید برگشت.


mt
ساعت16:24---14 بهمن 1391
سلام با تبادل لینک موافقی خبرم کن اگه موافقی وبلاگمو با ادرس کتابدار91 و ادرسketabdar91.lxb.ir لینک کن تامنهم لینکت کنم راستی یه سر به وبلاگم بزن خالی از لطف نیست

الیا ناز
ساعت23:46---13 بهمن 1391
سلام با تبادل لینک یا بنر موافقی خبرم کن

منتظرم
http://elia-naz.r98.ir/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com